На тренінгу «Продажі по телефону теплими вихідними дзвінками» учасники отримають можливість розвинути навички, необхідні для ефективних продажів за допомогою вихідних дзвінків.
80% часу тренінгу присвячено відпрацюванню навичок.
Програма призначена для:
-
спеціалістів і менеджерів з продажу;
Тривалість навчання:
2–4 години залежно від кількості учасників
Зміст програми:
Теплий вихідний дзвінок, його принципи та скрипти:
-
що таке «теплий дзвінок» і чим він відрізняється від інших видів дзвінків;
-
продаж з першого разу, за один дзвінок;
-
15 основних заперечень і сценарії відповідей на них;
-
скрипти продажу в один дзвінок;
-
якщо не вдалося продати по телефону — чи можна зустрітися особисто?
-
коли є сенс їхати на зустріч із клієнтом;
-
продаж зустрічі;
-
скрипти продажу зустрічі;
-
що робити, якщо не вдалося вирішити все за один дзвінок: передзвонити та призначити зустріч / укласти угоду.