На тренінгу «Продажі по телефону холодними вихідними дзвінками» учасники отримають можливість розвинути навички, необхідні для ефективних продажів за допомогою вихідних дзвінків. 80% часу тренінгу присвячено відпрацюванню навичок.
Програма призначена для:
спеціалістів і менеджерів з продажу.
Тривалість навчання:
2–4 години залежно від кількості учасників.
Зміст програми:
Холодний вихідний дзвінок, його принципи та сценарій:
-
що таке «холодний дзвінок» і чим він відрізняється від інших видів дзвінків;
-
продаж зустрічі та продаж послуги телефоном: у чому різниця і коли що використовувати;
-
як отримати контакти особи, яка приймає рішення про купівлю — сценарії розмов;
-
як працювати з секретарем, ресепціоністом, особистим помічником — сценарії розмов;
-
сценарій первинного контакту з особою, яка приймає рішення;
-
15 основних заперечень і сценарії відповідей на них;
-
додзвін і призначення зустрічі;
-
додзвін і укладення угоди.