Тренінг “Подолання заперечень”

Чому саме цей тренінг?

  • Вузька тема тренінгу дозволяє глибоко розібратися в теорії та повністю відпрацювати необхідні навички.

  • 80% часу тренінгу відведено на виконання учасниками практичних вправ.

  • Тренінг охоплює більшість типових заперечень, які висувають клієнти.

Для кого цей тренінг:

Тренінг буде корисним як для початківців, так і для досвідчених менеджерів з продажу.

Тривалість:

2–3 години, залежно від кількості учасників.

Програма тренінгу:

  • Основні причини виникнення заперечень у клієнтів під час продажу.

  • Порядок роботи із запереченнями.

  • 25 основних заперечень клієнтів та сценарії відповідей на них.

  • Опрацювання заперечень клієнтів у вправах на реальних прикладах із практики продажів.

Замовити тренінг