Чому саме цей тренінг?
-
Вузька тема тренінгу дозволяє глибоко розібратися в теорії та повністю відпрацювати необхідні навички.
-
80% часу тренінгу відведено на виконання учасниками практичних вправ.
-
Тренінг охоплює більшість типових заперечень, які висувають клієнти.
Для кого цей тренінг:
Тренінг буде корисним як для початківців, так і для досвідчених менеджерів з продажу.
Тривалість:
2–3 години, залежно від кількості учасників.
Програма тренінгу:
-
Основні причини виникнення заперечень у клієнтів під час продажу.
-
Порядок роботи із запереченнями.
-
25 основних заперечень клієнтів та сценарії відповідей на них.
-
Опрацювання заперечень клієнтів у вправах на реальних прикладах із практики продажів.